Tuesday, December 21, 2010

hari ni hari selasa..hari keje tapi aku x keje sbb aku bcuti...yippie..
balik dari bcuti mmg lotih..tapi aku suka sbb puas ati..pe yg aku nak aku dapat..
apa ek yang aku dpt?
apa yang aku idam2kan aku dapat...suka suka..
hehe...x pernah2 aku idam nak beli brg semahal tu..tapi aku dapat...suka suka...

balik bcuti, pe lg aktivitinya?berkemas n basuh baju kotor la kan...
dah menjelang petang nak wat pe ek?pi tgk umah la...yeah,,dah masuk air...kalau tau pagi2 dah operasi basuh umah..huhu..xpe2,tgu la nant,abis bersih ku kerjakan

pas tgk umah bersemangat lak nak melawakan umah la plak..tringin lak nak survey langsir..pe lg,ingat kain ingat jakel la kan..huhu..seronok2 langsir yg aku idam2 kan de dpn mata ..pe lg,grab je la...pejamkan mata walaupun harga dia amat la.....pk kan kepuasan x kira dah...mmg puas...alhamdulillah..

x sabo rasanya nak transform umah tu ke konsep umah yang diidam2kan...TuNgguuuuUUUUU.........

No comments:

Post a Comment