Saturday, December 25, 2010

sungguh x disangka

dulu aku ni seorg yg sgt negatip,pendiam..
tp sesuatu telah merubah semua itu..
husband ckp aku dah mula pandai bcakap..n dah positip..
n de gak kwn bkata yg aku ni dah mcm bizwomen..hehe..sbb itulah partime aku skrg ni..
aku mgambil jalan lain utk mgubah idup ..dah x tahan dgn bila dpt gaji pk kan nak bayo utang utang n utang saje...balance???hanya tgl beberapa ratus utk diri sdri n itulah nk merasa bli handbag, kasut,makeup n mcm2 maintance utk pompuan..nak bli tgk harga je mahal letak balik..adudu,,tgk kwn2 pakai brg branded xleh thn beb..bila la aku nk mcmtu..sudah x thn...
alhamdulillah aku ditemukan dgn seseorg yg mahukan aku kuar dr kesempitan ini...
mulanya aku sgt negatip..xmau  xmau...sampe x tdo mlm pk..tp bila dpt tau kwn ku itu sudah dpt gaji 5 angka..wow..aku keje bln2 pun x dpt camtu..xleh jadi beb..
aku tekadkan diri..panjat beberapa bank utk capai n genggam impianku..alhamdulillah husband sentiasa di sisi..sampe bergado2 dgn org bank..mentang2 la aku nk pinjam ko perlekehkan aku ye..x pe xpe...
berkat kesabaran n tekad yg kuat..aku dapat pe yg aku hajatkan n tanpa berpk panjang n tak mau toleh keblkg yg pnuh hutang tu..aku terus melangkah..
alhamdulillah..jalan yg ku pilih ini..membri aku pluang merasa income rm4.5k x sampe sebulan...
dah la income best..my body figure pun dah makin molotupz...hehe..alhamdulillah..sungguh ku x sangka..
akan ku teruskan langkahku dan buktikan pd yg memperlekehkan kputusan yang aku wat ini...

TUNGGGU....satu episod yg akan kababooommmkan semua..

No comments:

Post a Comment