Thursday, September 1, 2011

Meroyan!!

Tak tahu camne nak gambarkan perasaan aku  sekarang ini....yang pastinya aku amat benggang!

Agak-agak kalau ko tu dah buat salah dgn aku tak reti-reti ke nak minta maaf?

Dah sah-sah memang salah ko kan??padan la cepat sangat nak balik...takut salah ko terbongkar kan?bukti jelas menunjukkan memang salah ko...tak pe...ko tak nak mengaku salah kan?tunggu je...Allah tu Maha Adil....Aku tahu selama ini ramai mata yang memandang serong pada aku gara-gara mulut & hati busuk ko tu!Sungguh ku tak sangka...

Bulan baik ni sepatutnya bermaaf-maafan bukannya membuat onar untuk menjatuhkan orang dan membuat orang membenci aku...Aku sangat sedih bila tahu perangai ko...dan paling sedih hanya beberapa orang je yang percayakan aku sekarang ni...Aku teraniaya!!!!

Aku selama ni macam perasan kelakuan ko yang agak busuk tu tapi aku tak nak fikir sebab rasa hormat pada ko..tapi sekarang aku sudah tiada hormat lagi pada ko...buat apa nak hormatkan ko yang suka menjaja memburukkan aku sana sini..

EIiiiiiiiii..................aku amat benggang....bersyukur husband aku berada di sisi aku di saat aku perlukan...dan mak aku yang sentiasa menyokong aku...Ya Allah...kuatkan semangatku!!

No comments:

Post a Comment