Monday, September 5, 2011

Alamak!!!Tidak!!!

Alamak!!! Dah ramai yang menegur ni...Tak boleh jadi ni!!


So....apa lagi????

Misi menimbang:
Aikkk!!pelik sungguh!

Berat badan maintain je macam sebelum berpuasa lagi...tak de naik pun..tapi kenapa ramai sangat yang cakap badan aku naik ni??

Baju raya- raya lepas still boleh sarung lagi!!

Apakah????

Nak kata makan banyak,masa berbuka aku makan sikit je,,sebab kenyang minum air bergelas-gelas..
Pas Terawih bukannya jenis yang suka mengulang makan pun...

Lagi bertambah peliknya ni!!! Haihhh!




Apa???Kenapa??Mengapa??


....



.....




......


Setelah lama ku renungkan...aku rasa aku tahu puncanya...


Selepas berbuka & sahur selalunya aku akan rasa....


dan bila ini berlaku aku akan ....





Dan ramalan aku benar belaka bila aku baca :

Hasil daripada kajian Wake Forest, seorang yang tidur kurang daripada 5 jam akan meningkatkan risiko perut buncit sebanyak 2 setengah kali ganda. Manakala seorang yang tidur melebihi daripada 8 jam pula akan meningkatkan risiko sebanyak 3 kali ganda. Masalah tidur adalah merupakan punca gemuk yang utama.

Uwaaaa!!!!


So....

Mulai hari ini kena la kurangkan rasa nak tido especially lepas makan...

hua hua hua!

No comments:

Post a Comment