Sunday, January 9, 2011

I love PB.."my miracle stuff" part 1

i love PB coz PB wat aku dr seorg yng kurang berkeyakinan kepada seorang yang berkeyakinan, kuat semangat dan ingin mencapai impian yang telah lama di idam-idamkan..
mesti ada yang x caya..pe la..just pakai baju dalam je dah rasa mengarut2 tu semua..ye ye je dia ni...JAWAPANNYA: YA YA DAN YA...

kenapa ye aku berperasaan begitu???sebab sungguh aku x sangka hanya memakai baju dalam dalam 8 jam sehari leh menurunkan berat badan aku yg agak2 beso itu ke bentuk bdn idaman...dah la tu hanya memakai baju dalam juga aku leh ubah hidup aku...alhamdulillah....

wah..mest lagi yang kata aku makin mgarut...BUKAN MENGARUT ye..aku sangat teruja dgn biz partner aku yang berjaya dan semakin bjaya itu...semuanya kerana PB..

dua blog ini yang sgt memberi aku inspirasi...
1.http://h0n3yt0th3b33.blogspot.com/
2.http://awomanstale.blogspot.com/

aku akan cuba sedaya upaya utk menjadi seperti mereka...walaupun aku mendapat tentangan hebat dari beberapa pihak...akan ku buktikan...i'allah dengan izinNYA..

kalau mereka boleh berjaya kenapa tidak aku???

JANGAN JADIKAN BANYAK ALASAN UNTUK KITA MENCAPAI SESUATU YANG KITA MEMANG IMPI-IMPIKAN...BANYAK ALASAN ADALAH JALAN MENUJU KEGAGALAN!!

No comments:

Post a Comment