Friday, January 28, 2011

pujian yg x disangka2..

di kala aku and my hubby borak2 sementara bersiap2 untuk keluar makan, sesuatu yang ku tak jangka-jangka berlaku:

my hubby : "yang, perut u dah tak ada la yang"!
aku           :pe yang perut tak ada ni bang?

my hubby senyum sambil menunjukkan perut ku yang dah rata..

my hubby : ni u tengok ni,perut u dah slim la...dah tak de spare tayar u ni..tgk tgk"
aku          : ye ke bang? itulah penangan PB...

my hubby : ni yang abg makin sayang ni..
aku          :hehe..love u too

inilah pujian yang ku tak sangka2 dari hubby ku...suka sangat2..ni yang membuatkan aku suka memakai PB setiap hari dan sepanjang masa...suka sangat2...

thanks PB sebab memberikan saya shape yang saya idam2kan..dan membuatkan rumahtangga kami makin bahagia!

No comments:

Post a Comment