Monday, January 31, 2011

NAK KURUS!! tapi banyak alasan...

RIZA, AKU NAK KURUS MACAM KO!! itu lah ayat kawan-kawan aku bila melihat perubahan ketara pada diriku...
aku pun perkenalkan produk  yang aku suka itu: Premium Beautiful!
memasing kata mahal la..

memang aku tak nafikan mahal..mula-mula aku beli pun aku kata mahal.tapi sebab tengok kawan aku boleh kurus takkan aku tak leh kan...so nekad je beli..alhamdulillah!!
aku rasa pembelian PB adalah satu pelaburan yang sangat berbaloi-baloi sebab:

  • BADAN AKU SEMAKIN KURUS DAN CURVY!WOOWWWEEE!!husband pun puji2 an setiap ari
  • RASA CONFIDENT YANG TINGGI!
  • MERASA SIHAT
  • Walaupun mahal tapi PRODUK SUPERBRANDS!
  • yang paling aku SAYANG...WARANTI SEUMUR HIDUP!! ada ke korset lain yg bagi jaminan macamni?
  • 70% KESIHATAN
  • 30% KECANTIKAN
  • FIR SATU BODY! kalau pi slimming centre 1 sessi je makan beriban ok! ni bila2 masa je u leh berFIR setiap masa tak kira siang/malam
  • KAIN SANGAT SELESA.walaupun seharian pakai tak rasa panas dan rimas pun..
  • PRODUK ANTI BAKTERIA & ANTI KANSER!memang bagus untuk wanita
  • DIRIKU SENTIASA BERHARGA SEBAB SETIAP BEBENANG PB DISULAMI DENGAN BATU KRISTAL TOURMALINE!
Yang aku nak bebel kat sini:

  • Kita PEREMPUAN...kenalah jaga badan kita...luar dan dalam...nanti kalau laki lari salahkan laki padahal kita gak yang tak pandai jaga diri..kena cermin gak diri tu dulu..jangan nak salahkan orang sana sini..
  • Bising-bising dok kata gemuk tapi tak jaga makan..makan sesuka ati,suruh pakai PB kata mahal..padahal instalment pun diterima la..
  • Kita PEREMPUAN nak kene servis family, husband especially,anak-anak, mertua lagi,ipar duai lagi..tu lom masuk yang kat opis..semua kita nak servis..badan kita ni satu.kalau kita jatuh sakit,sape la yang nak tolong?lumpuh segala aktivitu so badan yang satu ni la kita kena jaga dan servis selalu...SERVIS???haaa...servis dengan PB la..just pakai je 8 jam sehari dia akan servis kita all out..bagi btul apa yang x betul mana yang tak de shape tu mmg akan curvy semula..molotupsz n cik abe akan btambah syg..produk abg syg tu!!
  • Ala...kereta boleh servis takkan la kita nya badan x leh servis kan?kalau husband tu sayang dia mesti belikan..beli sekali je seumur hidup tahan bertahun-tahun..ada waranti seumur hidup la!
  • Jangan ingat PB untuk kita je perempuan,aku ni bagi laki pakai utk perut buncit dia..slim dah skrg..anak lak kalau demam aku balut je bengkung tu...jap je dah kebah demam..
INGATLAH WAHAI KAUM-KAUM WANITA SEKALIAN..BADAN KITA TU KITA HAKMILIK PERIBADI KITA,HANYA KITA SAHAJA YANG TAHU APA KEKURANGAN PADA BADAN KITA!JANGAN SAMPAI ADA YANG MENEGUR DAN MULA BERPALING ARAH!

BERTINDAKLAH SEBERAPA SEGERA UNTUK MENCEGAH AURA-AURA NEGATIF SEBELUM TERLAMBAT!

SAYANGILAH DIRI DAN BADAN ANDA DENGAN MENYARUNGKAN PB KE BADAN ANDA !

Saya sedia membantu:
Rieza
019-7024051 or
Ju (area KL)
019-3484018

No comments:

Post a Comment