Tuesday, March 15, 2011

hua hua!

Agak lama aku tidak membuka blog ku ini..tetiba sahaja rasa rindu...
Ada berita gembira mau share sebenarnya..hua hua..
pagi ni terbangun awal la plak..siap2 kemas, mandi,siap2 semua dah tak ada apa nak buat...ternampakla mesin timbang...
mmm....lama tak naik mesin itu..dekat 2 bulan rasa..naik la tengok berat ni naik ke tak...asyik hentam makan malam je..makan nasi lak tu..
Ha!!Ha!! Betul ke ni???2 kali aku naik turun mesin timbang tetapi tetap angka yang sama...dari berat aku yang 2 bulan lepas tu maknanya aku turun 7kg...woww!!!tak sangkanya...aku tak de la diet pun..hentam makan nasi je..malam pun makan...selalu ke secret recipe balun kek2 yg chezzy2 itu...nak kabarkan pada mr R la..mesti dia teruja...lagi sket je nak kembali berat masa anak dara..huhu..KONFEM BOLEH!!

No comments:

Post a Comment