Monday, April 11, 2011

PB mahal tetapi berbaloi-baloi! I like!!

Setiap kali aku cite pasal Premium Beautiful (PB) ramai yang kata "harga PB terlalu mahal untuk satu corset"," saya tak mampu lah".  Aku memang akui memang agak mahal lebih-lebih lagi bagi yang berpendapatan macam aku.

Tapi pernah tak kita fikirkan kalau kaedah-kaedah kurus yang lain yang ada sekarang ni agak-agak berapa lak kos nya ek???? jawapannya...memang tak boleh lawan dengan kesan pemakaian dan harga set PB ni. Perlulah diingat bahawa PB ni bukanlah untuk kurus semata-mata... yang lebih penting untuk KESIHATAN BADAN.....KONSEP PB ADALAH 70% KESIHATAN, 30% KECANTIKAN!!percayalah...


  • Kaedah paling jimat, tak payah keluar duit pun dan semua orang kata boleh buat .. SENAMAN...haha..jujurnya aku memang susah nak bersenam..masa anak dara tu kalau jogging tu boleh dikira berapa kali je...dah kawin ni lagi la malas dengan tak de masanya lagi kan??agak-agaknya, berapa ramaikah dikalangan wanita-wanita berkerjaya dan ada family dan anak2 kat umah yang bersenam at least 2 kali dlm 1 minggu.. Aku berani kata kebanyakkannya  hanya bersenam dengan buat kerja rumah dan jaga anak jer... kerja opis hour balik umah buat keje umah lagi tu dah cukup memenatkan.tapi tak kurus2 jugak dan ramai yang mengeluarkan keluhan yang sama...  

  • Kaedah SLIMMING CENTRE.. mmg diakui berkesan..dengan syarat kena ikut diet yang sangat2 ketat, no nasi2,ayam dan pelbagai mkn yg sedap2..mkn sebiji epal ijau je bole..dengan tanggung sakit masa proses rawatan. tu lagi.siap berbirat2 lebam macam kene dera.Kosnya???Permulaannya memang dia bagi harga promosi,murah je rm100 je sessi promosi..lps tu dia akan cakap ada sessi treatment yang x abis lagi la..kena tambah duit lagi la..bla bla..dan tup2 akan sedar kos sudah mencecah RM10k...dan itu yang berlaku pada seorang kawanku abis RM10k tapi tak kurus pun..membazir duit macam tu je. total2 segala lebih mahal dari harga PB...sayangnya.!!!PB hanya berapa je harga leh pakai selama mana nak,makan la apa yang kita nak siap waranti seumur hidup lagi boleh kurus dan sihat!!!
 
  •  Kaedah pengambilan J******., H******** dan bermacam-macam lagi ramuan kat pasaran yang agak glamer sekarang ni.. Mmg diakui, ada yang berkesan.. tapi bukanla untuk jangka masa yang lama.. kalau berhenti sahaja memang boleh naik semula...dan itu yang berlaku padaku.kata je dijamin badan x naik semula kalau berhenti ambil..pas 2 bulan stop badan macam dipam2....kos untuk pengambilan satu kotak je  dah cecah RM150-RM300 sekotak.. bayangkan kalu kene beli 2 kotak sebulan selama 3-7 bulan.. tak ke mencecah harga ribuan jugak? total cost RM2,100 (untuk 7 bulan)..kalau setahun???kira2 la sendiri ya...lebih2 lagi dari harga PB..sayangnya!!!
  
Haaa......so apa lagi???Premium Beautiful ni perlukan kos RM2xxx untuk satu set..beli sekali je seumur hidup..ada waranti seumur hidup lagi..mana nak dapatkan korset yang camni?SUPERBRAND lak tu.. kita sihat cantik dan bertambah anggun gitu..untuk sape?untuk diri sendiri, dan cik abe bg yg dah berkahwin..dengan cik abe kita skali leh kita sarungkan kalau de masalah pinggang, gastrik dan buncit tu..dua2 bahagia kan??

Jangan sibuk fikirkan mahal mahal mahal...sebab ada cara untuk dapatkannya...cash bole, credit card bole, instalment pun bole...mana2 cara boleh untuk dapatkan satu set.sekarang ni bawak je ic pi rhb easy tu dah leh dapat duit beli PB ni cash...senang je...tak payah nak pening-pening kepala..
 
Kalau difikir2kan handphone mahal2 boleh beli.. Blackberryla, Iphonela, Ipadla.. takkan untuk kesihatan diri sendiri,kebahagian kita suami isteri taknak berkorbankan.... dan PB ni hanya perlu dibeli sekali je seumur hidup.. tak perlu nak di beli setiap setahun, 2 tahun skali pun...

BELI, PAKAI DAN RASAI KEHEBATANNYA>>>CONFIRM!!!!





 


No comments:

Post a Comment