Friday, November 18, 2011

Semangat kerja yang membara..

Hari ini fail atas mejaku menggunung tinggi...gara-gara semalam seharian bicara kat Mahkamah...

Balik dari Mahkamah pukul 11.30 terus ku mulakan dengan instruction especially fail-fail urgent...aduyai...banyaknya..makin aku bagi makin bertambah lak masuk dalam bilik aku...pasni staff-staff pun berlonggok atas meja diorang dengan instruction aku..sori ya..i hanya jalankan tugas i je...hehe..

Waktu rehat walaupun rasa agak kenyang tapi nak rehat juga sebab nak lepaskan lelah dengan share story dengan staff-staff..nak kongsi cerita panas..hehe...

Selepas rehat sambung semula dengan fail-fail yang semakin membuatku kecil di dalam bilikku itu..waduh!bila mau habis ni..1 fail hujahan bos dah masukkan semalam tapi aku tak usik lagi ni..mau nya nanti kene kejar dengan bos nanti kalau tak start lagi..hua hua..

Pukul 4.05 baru ku nak mulakan hujahan, lappy ku terpaksa dihantar untuk diformat..terlalu banyak virus...waduh!baru semangat nak buat...penyerahan lappy dibuat...harap semuanya ok2 aja...dah takde lappy dah tak boleh buat apa-apa la..so baca je la hujahan loyer yang ada untuk dapatkan idea nanti...

Balik rumah pergi pasar malam,mandi, solat...capai laptop hubby, mulakan misi untuk siapkan 1 fail hujahan malam ini juga...bermula dari pukul 8 sambil menonton Buletin Utama, sambil melayan aqeeb dgn boboboy nya dengan mertua ku yang datang bertandang...sambil-sambil aku dapatkan idea menaip apa yang terlintas di fikiran..alhamdulillah line internet ok so senang aku nak dapatkan case law..

Dari pukul 8.00p.m bermula dengan diselangi oleh 'iklan-iklan' akhirnya 1 hujahan ku siap pada pukul 12.30a.m...yeaaayyy!!!hari isnin leh print & bagi pada bos tengok...lega!!!

Esok sambung 1 lagi hujahan..tapi kene mulakan pada waktu yang betul-betul lapang sebab esok aktiviti kerah tenaga & masterchefku..huhu..

Walau pe pun aku kene siapkan juga sebab masa dah suntuk..minggu depan aku de 3 bicara kes kena handle...kuang kuang...berderet-deret lak tu datenya...sempuuttt mak!!!

Relllllaaaaaaxxxxx........

Apa yang penting....



BELASAH JE!!!

No comments:

Post a Comment